קצת על פיני

פיני הוא עורך דין בכיר ובעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בטיפול בתיקים פליליים חמורים ומורכבים בכל היבטי המשפט הפלילי.
פיני התמחה במשפט פלילי מאז הסמכתו כעו"ד, החשיבה האסטרטגית הברורה עומדת בבסיס גישתו בייצוג המשפטי, על מנת לסייע ללקוחות לנווט דרך ליטיגציה מורכבת ולתכנן את הגישה הטקטית הטובה ביותר להשגת היעדים. פיני טיפל בתיקים בכל רמה, לרבות ביטול הרשעות.
הלקוחות שיבחו את האמפתיה, המקצועיות ו"ההבנה המהירה של האמת" של פיני, ואמרו שהמומחיות המעולה שלו סיפקה להם ביטחון, נחמה והקלה בזמנים מציקים.
הלקוחות מעריכים את האופן הפרגמטי, התומך והרגיש של פיני. העבודה עבור הלקוח מתבצעת בצורה דיסקרטית ומובנת.
פיני, מוכר כמוביל בתחומו, מבין היטב את דרישות המשפט ברמה הגבוהה ביותר, אומן המשא ומתן, עם דגש הולך וגובר של ניהול אסטרטגי נכון ורמת שירות מובטחת.
פיני הוא עורך דין חזק, חד כתער, נוטה להתמודד בתיקים מורכבים ברמת שירות גבוהה ותשומת לב לפרטים ולניואנסים הקטנים ביותר.
פיני הינו עורך דין מוערך בעל מוניטין של נחישות בלתי מתפשרת בהגנה באומץ לב על נאשמים בפשעים חמורים.
פיני מקווה לעורר השראה בעורכי דין צעירים יותר במטרה לגבש צוות כוחני של עורכי דין שלא מותיר אבן על כנה - בהגנה על נאשמים בפלילים.

למשרדנו, ניסיון רב בטיפול בתיקים סבוכים. המשרד חרט על דיגלו מאבק ללא פשרות עבור לקוחות המשרד – עד להשגת התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח.

צוות המשרד אינטליגנטי, חרוץ ונחוש לעשות עבודה מקצועית,  בין אם המקרה חמור או טריוויאלי ננקטת אותה מידה של זהירות ומקצועיות.

התמחות המשרד במשפט הפלילי על כל רבדיו, מאפשרת למשרד להעניק ללקוחותיו טיפול מעמיק ורב-תחומי, כאשר תמיד עומדת בראש סדרי העדיפויות - תועלתו של הלקוח.



עורך דין פיני בסיס – נסיון מקצועי

לעו"ד פיני בסיס יש ניסיון רב בייצוג לקוחות העומדים בפני האישומים החמורים ביותר בבתי המשפט.
לעו"ד פיני בסיס יש מוניטין רב בהשגת תוצאות מצוינות - גם במקרים קשים.
עו"ד פיני בסיס ידוע בהסברה המשכנעת שלו ובכישורי המשא ומתן האפקטיביים שלו.
עו"ד פיני בסיס הינו עו"ד פלילי מומחה בייעוץ וייצוג בהליכים פליליים באופן יסודי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר, על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית. הידע הרב שלו במשפט ובפרוצדורה מבטיח שבכל האישומים הפליליים שתעמוד בפניהם, תקבל ייעוץ מקצועי כבר בהתחלה, עצה שלעתים קרובות הינה מכרעת לסיום הסופי של התיק.
הלקוחות של עו"ד פיני בסיס – אינם מגיעים באמצעות פרסומות, יחסי ציבור או פרסומות מקוונות בתשלום, אלא מגיעים מפה לאוזן מלקוחות מרוצים, בהתבסס על המוניטין של עו"ד פיני בסיס, שהושג בעבודה קשה ומקצועית עם תוצאות מצוינות.
קראו מבחר מהמקרים שסקרנו בלשונית "תיקים בטיפול המשרד", בהם טיפל עו"ד פיני בסיס.
כאשר אתה מתמודד עם אישומים פליליים, אתה צריך עורך דין שיודע מה הוא עושה, מבין את החוק הנוגע לאישומים שאתה מתמודד איתם ויודע כיצד להגן עליך מפני האישומים הללו.
כאשר החופש והמוניטין שלך מונחים על כף המאזניים, פעולה מהירה לקבלת ייעוץ משפטי הינה ראשונה במעלה.
כשמדובר בהגנה עליך מפני האשמות פליליות, אנו הטובים ביותר להילחם עבורך כדי לעזור לטהר את שמך ולשמור על המוניטין שלך.
אם אתה רוצה את ההגנה הטובה ביותר - פנה אלינו.


עו"ד פלילי פיני בסיס מצהיר:

"אני נלחם בשביל הלקוחות שלי ואני נלחם בשביל מה שאני מאמין בו".
"אני מבטיח להילחם ללא מורא כדי להגן על האינטרסים שלך, שלכם ושל יקיריכם".
"אני שואף להבטיח את התוצאות הטובות ביותר עבורך ולתת לך את ההגנה הטובה ביותר".
"השירות שלי בייצוג לקוחות בתיקים פליליים שונה מאחרים, מכיוון שאני מבטיח שהתיק שלך יהיה מוכן ביסודיות כבר בהתחלה.
אני לא מתפשר על הכנת התיק".

התחייבות אישית

הידע המשפטי המעמיק והמקיף, בשילוב הניסיון הרב באינספור תיקים משפטיים, בתחכום וביסודיות, תוך ניתוח מעמיק וניהול אסטרטגי נכון של כל תיק משפטי, מביא אותי להתחייב:

"אני מתחייב לייצג את לקוחותיי ברמה הגבוהה ביותר, ביסודיות ובתחכום רב, תוך מתן דגש על ניהול אסטרטגי מתוחכם, לא לפסוח על שום טענה משפטית, לבדוק ביסודיות, לחקור לעומק, לנבור בפרטים הקטנים ולא להותיר אבן על אבן. לנהל מאבק עיקש ללא פשרות עבור הלקוח - על מנת להשיג את התוצאה החיובית הטובה ביותר."

אם אתה מאמין שלמקרה שלך צפויות להיות השלכות חמורות עבורך, כעת או בעתיד, אל תהסס לפנות אליי.

שלך,

פיני


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי. אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג-2013. האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי. מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

נגישות המשרד

מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו- קבלת קהל נעשית בתיאום מראש בלבד. כתובת המשרד: רחוב רבין 2, בסר סיטי, פתח תקווה. (קיימת חניה בתשלום במתחם בסר בקומה -2).

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

דרכי פנייה

למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר. פרטי רכז הנגישות במשרד שם מלא: פיני בסיס טלפון : 050-4455369 דוא”ל: pinibassis@gmail.com פרסום הצהרת הנגישות הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 1/3/2024