עורך דין מזונות

על-פי ההלכה, לכל גבר ישנה חובה לספק את צרכי אשתו וכן את צרכי ילדיו לאורך כל חייו, לרבות לאחר פרידה. גם החוק מטיל חובת מזונות בהתאם לנסיבות, ולמעשה המוסר הבסיסי מוביל גם הוא למסקנה המתבקשת שאדם שהביא ילדים לעולם יהיה מחויב לדאוג להם עד הגיעם לבגרות. עקב מורכבות הנסיבות, ומפני שבמקביל לחובה המוסרית ישנו גם רצון מובן לבנות חיים חדשים, שעבורם נדרשים גם משאבים כלכליים, חשוב לפנות אל עורך דין מזונות בכל סוגיה הקשורה לסכום החודשי שישולם לאורך שנים רבות. זהו אחד מתחומי המומחיות של עו"ד פיני בסיס.

הנושאים שבהם מטפל עורך דין מזונות

  • מזונות אישה – אישה זכאית למזונות זמניים עד להשלמת הליך הגירושין. כל אישה יכולה לתבוע מזונות גם לאחר מתן הגט, על-מנת לשמור על רמת החיים שאליה הורגלה במהלך הנישואין. במקרה כזה יילקח בחשבון כושר ההשתכרות הן של האישה והן של הגבר. עוד כדאי לדעת בהקשר זה כי במקרים של עיכוב מכוון במתן גט בית דין רבני עשוי לפסוק מזונות גבוהים כמנוף לחץ על הגבר.
  • קביעת סכום המזונות לילדים – אחת הסוגיות המרכזיות בכל הליך גירושין. מאז 2017, מאפייני המשמורת וזמני השהות משפיעים במידה ניכרת על גובה המזונות לילדים מעל גיל 6, כך שהנושא הפך לסבוך עוד יותר – מפני שהנושא הכלכלי נכרך באופן גידול הילדים.
  • הפחתת / העלאת סכום המזונות – לאחר שנחתם הסכם גירושין, קשה מאוד לשנות את גובה המזונות. יחד עם זאת, כשהנסיבות משתנות, ניתן לבקש העלאת או הפחתת הסכום החודשי, ולשכנע את בית המשפט כי השינוי הכרחי לאור הנסיבות החדשות.

שירות קשוב, רגיש ומחויב

עורך דין מזונות חייב להיות גם איש מקצוע מיומן מאוד, וגם אדם בעל רגישות גבוהה ויכולות קשב מוכחות. מזונות, ובפרט מזונות לילדים, הם ניווט בשדה מוקשים סבוך מכל הבחינות, ולא כל עורך דין יודע איך להוביל אתכם ליעד בלי פגיעות בדרך. לעו"ד פיני בסיס הצלחות רבות, על בסיס בקיאות מעמיקה בנושא ומחויבות אמיתית לכל מי שפונה אליו לעזרה.

עורך דין מזונות

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי. אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג-2013. האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי. מסירת מידע בפורמט נגיש – המשרד מעמיד עבור לקוחותיו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של המשרד שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

נגישות המשרד

מידע אודות הנגשת המבנים ודרכי הגישה למשרדינו- קבלת קהל נעשית בתיאום מראש בלבד. כתובת המשרד: רחוב רבין 2, בסר סיטי, פתח תקווה. (קיימת חניה בתשלום במתחם בסר בקומה -2).

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

דרכי פנייה

למרות מאמצינו להנגיש את כל חלקי האתר, יתכן ויתגלו חלקים ספציפיים שלצערנו אינם נגישים. אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר, נשמח לקבל הערות ובקשות. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את הנגישות באתר. פרטי רכז הנגישות במשרד שם מלא: פיני בסיס טלפון : 050-4455369 דוא”ל: pinibassis@gmail.com פרסום הצהרת הנגישות הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 1/3/2024